Email marketing

Pokiaľ ide o oslovenie širokého publika personalizovaným spôsobom, email marketing je správna cesta. Výhody email marketingu sú neobmedzené, vrátane zvýšeného povedomia o značke, vyšších predajných konverzií a zvýšenej lojality zákazníkov. 

Email marketing sa stal jedným z najdôležitejších aspektov digitálneho marketingu, a to z dobrého dôvodu. Nielenže je nákladovo efektívny, ale podnikom umožňuje aj ľahko osloviť svoje cieľové publikum.

Ale, jednoduché rozoslanie hromadného e-mailu nestačí na zvýšenie počtu konverzií, ani návštevnosti webu. Aby sme email marketing využili čo najefektívnejšie, emaily, ktoré budeme pripravovať, pispôsobíme cieľovému publiku, ktoré si segmentujeme na základe záujmov a správania. Prispôsobením obsahu, ktorý rezonuje s konkrétnym publikom zvýšime šance na zapojenie a konverzie. Taktiež pripravíme automatizácie ako napr. uvítací email, opustený košík, prianie k sviatku, odmena po nákupe a pod. Pri správnej implementácii môže byť email marketing kľúčom k odblokovaniu rastu a úspechu pre podniky všetkých veľkostí.

Na vyžiadanie môžeme poslať ukážku emailov, ktoré sme v rámci email marketingu pripravili pre našich klientov, spolu so štatistikami otvorenosti a nákupov.

Cieľ:

Email marketing je výkonným nástrojom, ktorý firmy využívajú na priame oslovenie potenciálnych a existujúcich zákazníkov a na propagáciu značky, produktov alebo služieb. Cieľ tejto stratégie je mnohostranný, no jej najvýznamnejším cieľom je zvýšiť tržby prostredníctvom zvýšenia predaja. E-mail marketing nám umožňuje cieliť na konkrétne demografické skupiny, personalizovať správy a sledovať výsledky, aby sme mohli lepšie pochopiť, čo príjemcov zaujíma alebo čo potrebujú. Budovaním vzťahov so svojimi zákazníkmi prostredníctvom relevantnej a včasnej komunikácie zvýšime povedomie o značke, lojalitu a zapojenie zákazníkov. So správnym prístupom môže byť email marketing nákladovo efektívnym a vysoko účinným spôsobom, ako rozšírime vaše podnikanie a zároveň zostaneme v kontakte s cieľovým publikom.

Prečo áno:

✔ umožňuje nám prezentovať produkty alebo služby, propagovať exkluzívne ponuky a zostať v kontakte so zákazníkmi

✔ nadviažeme vzťah so zákazníkmi a poskytneme im personalizovaný obsah, ktorý je pre nich relevantný a hodnotný

✔ emailové marketingové kampane nám umožňujú zhromažďovať údaje o zákazníkoch a merať úspešnosť nášho marketingového úsilia